subota, 9. prosinca 2017.

Jesse Jackson



Jesse Louis Jackson rodio se u Južnoj Kaliforniji 8. listopada 1941. Američki je političar, aktivist za ljudska prava i baptistički svećenik.
Tijekom borbe za građanska prava američkih crnaca u 60-im godinama 20. stoljeća, povezao se s Marthinom Lutherom Kingom Juniorom. Bio je pristaša njegovog učenja, pa je vrlo mlad imenovan jednim od vođa SCLC-a (Konferencija južnjačkog kršćanskog vodstva)
Kao aktivist, bio je dva puta u utrci za predsjednika SAD-a (1984. i 1988.), ali je oba puta izgubio. 
Bio je pobornik pro-life pokreta, koji se bori protiv pobačaja. Kasnije je postao zagovornik pobačaja. 
Oslobodio je iz zatočeništva američkog vojnika u sirijskom zatvoru, kao i još puno obespravljenih. Tijekom rata na Kosovu 1999. godine, Jackson je otišao u Beograd da bi oslobodio trojicu američkih ratnih zarobljenika. Slobodan Milošević je popustio i oslobodio ih.

Broj komentara: 9:

  1. Zanimljivo, nisam nikad čula za njega, ali mi je drago da sam saznala.

    OdgovoriIzbriši
  2. PREEEE dobra slova i imaš divan blog i dizajn!!

    OdgovoriIzbriši
  3. JAKO ZANIMLJIVO, NEZNAM BAŠ PUNO O NJEMU ALI MI SE JAKO SVIDIO!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čovjek koji se borio za ono što je trebalo biti ostvareno i prije.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo obična. Postovi su ti domišljati i kreativni, ali možeš i bolje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nikad nisam cula za njega. Jako lijepo suuuupppeerr fond i super napisano

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično samo nastavi jako mi se sviđa to što radiš.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super je jako mi se sviđa saznala sam nešto novo i samo tako nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Text ti je odličan i blog ti je odličan samo nastavi.

    OdgovoriIzbriši